Kayıt Ol veya
Hemen "Kayıt Ol" butonuna tıklayarak 30 saniyelik kayıt işlemini tamamlayın ve forumumuzu kullanmaya başlayın!

Kısa yollar için yardım lazım lütfen

Konusu 'Rehberler ve Kılavuzlar' forumundadır ve Notch'un ta kendisi tarafından 13 Şubat 2013 başlatılmıştır.

radyo

    Notch'un ta kendisi Ağaç Yumruklayıcı

    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi:
    7 Şubat 2013
    Mesaj Sayısı:
    6
    Beğenilen Mesajları:
    0
    Ödül Puanları:
    10
    Cinsiyet:
    Bay
    Uyarı Puanları:
    0
    Yahu bu minecraftta bi tuşa mı dır iki tuşa mı aynı anda basılıyo bilmiyorum herhangi bir itemin nerde kullanıldığına ve nasıl üretildiğine nasıl bakılıyor.Sanırım too many items modu ile gelen bişey ama bi açıklar mısınız ?

    Notch'un ta kendisi Ağaç Yumruklayıcı

    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi:
    7 Şubat 2013
    Mesaj Sayısı:
    6
    Beğenilen Mesajları:
    0
    Ödül Puanları:
    10
    Cinsiyet:
    Bay
    Uyarı Puanları:
    0
    kimse yok mu ya bi yardım lütfen

    matrixtekken Altın Madencisi

    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi:
    2 Aralık 2012
    Mesaj Sayısı:
    54
    Beğenilen Mesajları:
    4
    Ödül Puanları:
    185
    Cinsiyet:
    Bay
    Uyarı Puanları:
    0
    Sen yani minecraft'ta hiç bir şey mi bilmiyorsun? mesela envanter açmak

    Notch'un ta kendisi Ağaç Yumruklayıcı

    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi:
    7 Şubat 2013
    Mesaj Sayısı:
    6
    Beğenilen Mesajları:
    0
    Ödül Puanları:
    10
    Cinsiyet:
    Bay
    Uyarı Puanları:
    0
    la öyle demiyorum mesela adam too many items da atıyorum olta yapmak için gereken itemleri ve dizilişleri oltanın üstüne gelip bişeye basınca görüyo.İşte onu nasıl yapıyo onu soruyorum.Örnek verdiğim en basit şey mesela buildcraft modu var ve onun itemlerinin nasıl yapılcagini bilmiom.Videosunu izle desen butun itemleri öle ileri geri yaparak bulmak yerine sorayim dedim

    minecraft survival Kızıl Taş Mühendisi

    Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi:
    6 Eylül 2012
    Mesaj Sayısı:
    195
    Beğenilen Mesajları:
    5
    Ödül Puanları:
    235
    Cinsiyet:
    Bay
    Uyarı Puanları:
    0
    Not enough items modudur.:) Muhtemelen

Sayfayı Paylaş

Arama motorlarında bu sayfayı bulmak için kullanılan sözcükler:

  1. minecraft kısayol tuşları

    ,
  2. minecraft kısayolları

    ,
  3. MİNECRAFT KISA YOL

    ,
  4. minecraft crafting kısayolları,
  5. minecraft crafting kısa yolları,
  6. minecraft kısayollRı,
  7. minecraft tuş kısayolları,
  8. minecraf kisa yollari,
  9. minecraft kısa yol indir,
  10. minecraft kısayollar