Reklam Alanı Ücretlendirmesi

Güncelleme Minecraft 1.4 Cadılar Bayramı Güncellemesi

'Minecraft Güncellemeleri ve Haberler' forumunda craft_man tarafından 20 Aralık 2012 tarihinde açılan konu

  1. craft_man

    craft_man Yasaklı
    YASAKLANDI

    Katılım:
    10 Ekim 2012
    Mesaj:
    191
    Alınan Beğeniler:
    377
    Malum bildiğiniz üzere dün (19 Ekim) Jeb üstad, 1.4’ün son versiyonunu mojang’in resmi sitesinde yayınladı. İnanmayanlar şuraya göz atabilir. (mod yapımcıları ve serverlar 24’ündeki resmi güncellemeye hazır olabilsinler diye) Bizlerde üşenmedik sizler için güzel bir inceleme yazısı hazırladık. Geçmiş zaman içerisinde pek çok snapshot görmüş olmamıza rağmen 1.3.2 den bu yana çıkan ilk resmi güncelleme olduğu için 1.3.2’den itibaren gelen tüm yeniliklerden bahsetmek lazım. Peki neler geldi Cadılar Bayramı güncellemesi ile…

    [​IMG]

    Öncelikle yeni eklenen moblarımıza bakalım.

    Bat (Yarasa)
    [​IMG]

    Sadece 3 kalplik canı olan bu garibanlar tamamiyle zararsızlar. Mağaralarda ve geniş kapalı alanlarda bulunabilirler. Ayrıca kendileri uçabilen tek pasif mob olma ünvanına da sahip şimdilik. Normal bir yarasadan bekleyebileceğiniz üzere gündüzleri uyuyup geceleri etrafta dolaşıyorlar.

    [​IMG]

    Witch (Cadı)
    [​IMG]

    Kendisi oyunan eklenen, owerworld’te iskeletten sonra uzak menzilli saldırabilen ikinci düşman mobumuz. Genellikle bataklık bölgesinde görülüyorlar. Ayrıca yine bataklık bölgesinde kendisine ait kulübeleri olabiliyor. (Bkz: aşağıdaki resim)Görünüş olarak biraz köylüyü andırıyor ama onların aksine 13 kalplik cana sahip. Hasar verebilen pek çok iksire karşı bağışıklığı mevcut. Canı azalınca da kendini iyileştirebiliyor, üzerinde lav veya ateş kullanırsanız da hemen ateş direnci sağlayan iksir içerek kendini korumaya alabiliyor. Saldırılarını ise size iksir fırlatarak yapıyor. Genellikle zehirli iksir kullanmasının yanında bazen yavaşlatan ve güçsüzleştiren iksirlerde kullanabiliyor.

    [​IMG]

    Iron Golemler kendilerini gördüğü zaman saldırıyor. Kendilerini iyileştirdiği zaman saldırı yapamıyorlar. İksirlerin fırlatma mesafesi maksimum 9 blok olduğundan cadılara karşı yay ve ok genellikle en etkili silahtır. Elinizde ok ve yayınız yoksa, kılıç ile direk ve durmaksızın saldırı ikinci en iyi yöntemdir. Cadıların saldırıları yavaş olduğundan arka arkaya vuracağınız kılıç darbeleri ile zehir canınızı bitirmeden cadıyı öldürmeniz mümkün olabilir. Yine de siz biraz ok ve yay bulmadan, mecbur kalmadıkça bulaşmayın. Öldüklerinde nadir olarak iyileştirme (healing) iksiri , hız (swiftness) iksiri ve ateşe dayanım (fire resistance) iksiri bırakabiliyorlar.

    Wither
    [​IMG] [​IMG][​IMG]

    Oyuna eklenen gizili boss. Gizli olmasının sebebi doğal yollardan bu vatandaşı görme olasılığınız yok. Sadece kendisini çağırırsanız doğuyor. Kendisini çağırabilmek için 4 adet soulsand ve 3 adet Wither İskeleti kafasını yukarıdaki şekilde yerleştirmeniz gerekiyor. Yarı canla doğuyor ve bir süre canının tamamını doldurmak için bekliyor. Bu esnada şarj olan wither, sonrasında devasa bir patlama ile çevresini patlatıyor. 300 cana (150 kalp) sahip bu boss size patlayan kafa fırlatabiliyor ve saldırdığı oyuncular da wither etkisi oluşuyor. Wither etkisi tüm kalplerinizin rengini siyaha dönüştürüyor. Bu sayede ne kadar canınız kaldığını görmek zorlaşıyor. Ayrıca az da olsa Wither’ın sağlığını iyileştiriyor. Ölünce Nether Star (Bkz: Yukarıda sağda) düşürüyor. Nether Star ise Beacon Block (aşağıda bahsedilecek) yapımında kullanılıyor.
    Wither ile dövüşmeyi düşünüyorsanız yanınızda mutlaka Smite, Sharpness veya Fire Aspect özelliği olan bir diamond (elmas) kılıç, tam takım bir elmas zırh (Tercihen Protection IV özelliği olan), en az 2x64 ok (yayınızın infinity özelliği varsa oda olur), En azından power özelliği olan yay ve bolca iksir getirin. Aksi takdirde dövüşmeyi düşünmeyin bile. Wither’i çağırdıktan sonra yanından hızla uzaklaşın bu sayede ilk patlamadan hasar görmemiş olursunuz. İlk patlamadan sonra okla uzaktan hasar vermeye başlayın. Canını yarıladığınız zaman ise (tercihen Strength II iksiri ile birlikte) elmas kılıcınızı da kullanarak girişmeye başlayın. Havalanırsa biraz geri çekilip okla saldırmaya devam edin ama yerinizde sabit durmayın.
    Ufak ama gerekli olabilecek bir bilgi: Anvil (örs) (nedir diyenleri biraz daha aşağıya alalım) 118 blok veya daha yukarıdan düşerse direk olarak Wither’i öldürebiliyor. Denk getirmesi çok zor olsa da denemek isteyenler çıkacaktır eminim :)

    Wither Skeleton (Wither İskelet)
    [​IMG]

    Sadece Nether kalelerinde bulabileceğiniz bu iskeletlerin görünüş olarak normal iskeletlerden tek farkı, hafiften kömürleşmiş olmaları. Beyaz aksanları gibi 10 kalplik canları mevcut. Normal iskeletlerden farkları ise ok yay ve ok yerine taş kılıç kullanıyorlar. Öldüklerinde ise kömür ve kemiğin dışında nadir olarak taş kılıç ve kafa (wither çağırmak için gerekli) düşürebiliyorlar. Tüm nether ahalisi gibi wither iskeletler de ateşten, lavdan ve gün ışından hasar görmüyorlar. Ayrıca size saldırdıklarından Wither gibi üzerinizde wither etkisi oluşturabiliyorlar.

    [​IMG]

    Wither İskeletler ile dövüşmek, özellikle yanınızda biraz yay ve ok varsa genelde kolaydır ama nether kalelerinde doğdukları için bunların yanında 2-3 Blaze eksik olmaz. O sebeple yanınızda Pumpkin (balkabağı) ve Block of Iron (Demir bloğu) getirip mekanda 1-2 Iron Golem üretmeyi deneyebilirsiniz.

    Yeni eklenen moblarımız bunlar, sıra geldi yiyeceklere:

    Patates ve Havuç (Potato and Carrot)
    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    Patates ve havuç, 1.4 güncellemesi ile gelen yeni bitkilerimiz. Aynı buğdayda olduğu gibi hoe (çapa) ile işlediğiniz toprak üzerine dikiyorsunuz ve büyümesini bekliyorsunuz.

    [​IMG]

    Patates çiğ yenilirse sadece 0.5 açlık barı doldururken fırında pişirilirse 3 açlık barı dolduruyor. Buğdayın aksine olgunlaşması sadece 4 evre alır. Tamamen olgunlaşmış patates bitkisi 1-4 arası patates düşürür ve buna ek olarak %2 olasılıkla (Poisonous Potato) zehirli patates düşürme ihtimali de vardır. Şimdilik çok nadir olarak zombie’lerden düşmesi dışında NPC köylerinde ve Jungle (Yağmur ormanları)biyomunda doğal olarak bulunabiliyor.

    [​IMG]
    Havuç ise çiğ yenildiğinde 2 açlık barı doldurabiliyor. Yine patates ve buğdayda olduğu gibi işlenmiş toprağa ekilmesi gerekiyor. Tam olgunlaşmış bir havuç bitkisi 1-4 arası havuç düşürebiliyor. NPC köyleri dışında çok nadir olarak zombie’lerden düşebiliyor.
    [​IMG] [​IMG]
    Havuç, patates ve buğdayın aksine yiyecekten çok iksir yapımı ve havuçlu sopa yapımında kullanılıyor. 8 adet golden nugget ile birleştirildiğinde altın havuç (Golden Carrot) elde edilebiliyor ve kendisi gece görüş iksiri yapımında kullanılıyor. Havuçlu sopa (Carrot on a Stick) uzun zamandır beklediğimiz birşey olan bindiğimiz domuzları yönetme imkanı sağlıyor.

    Pumpkin Pie (Balkabağı Turtası)
    [​IMG] [​IMG]

    Şeker, yumurta ve balkabağını birleştirerek yapabileceğiniz bu turta 4 açlık barı dolduruyor.
    Elbette ki yeni eklenen blok ve eşyalarımız da mevcut:

    Beacon
    [​IMG] [​IMG]

    Beacon Elmas (Diamond), Altın (Gold), Demir (Iron) ve Emeral blocklardan yapacağınız piramitlerin uç noktasına yerleştireceğiniz bir blok. Yapmak için 3 Obisidian , 3 Glass ve 1 adet Nether Star (Wither’den düşüyor) gerekiyor.Çalıştığı zaman gökyüzüne doğru bir ışık hüzmesi atan bu vatandaşı, piramit yeteri kadar pahalıya gelmiyormuş gibi birde ekstra maden harcayarak çalıştırmanız gerekiyor. Çalıştıktan sonra bir daha kaynak gerekmiyor ancak özellik değiştirmek için tekrar kaynak yedirmek zorundasınız. Yaydığı ışık 256 kare boyunca yukarı çıkabiliyor. Ayrıca kısa - orta mesafede yön belirtmek için ideal sayılabilir. Size 8 sn’liğine ekstra özellik sağlaması güzel birşey olsa da çılgın maliyeti sebebiyle Creative mod oynamıyorsanız neredeyse tamamen gereksiz bir blok oluyor kendisi.
    Piramitinizin katları arttıkça açabildiğiniz özellikler de artıyor. 4 kat piramit ve üstüne beacon yerleştirdiğinizde ise İkincil özelliği açabiliyorsunuz.
    Sağladığı özellikler ise;

    Primary (Birincil):
    Speed (Yürüme ve koşma hızınızı artırır)
    Haste (Kazma ve kezme hızınızı artırır)
    Resistance (Dayanıklık sağlar)
    Jump Boost (Zıplama yeteneğinizi artırır)
    Strength (Vuruş gücünüzü artırır)

    Secondary (İkincil):
    Regeneration (Sağlığınız sürekli dolar)

    Piramitiniz 1 katlı ise Speed va Haste, 2 katlı ise Resistance ve Jump Boost, 3 katlı ise Strenght, 4 katlı ise Regeneration özelliği açılır. Özellliklerden bir adet Primary ve bir adet Secondary özellik seçme şansınız var. Secondary de isterseniz bir adet Primary özelliğin yanına Regeneration özelliği alabilirsiniz veya Regeneration özelliği olmadan Primary özelliğinizin 2. seviyesini açabilirsiniz. (Örneğin Haste I ve Regeneration alabilir veya direk Haste II seçebilirsiniz)
    [​IMG]

    Yukarıda Beacon bloğunun sağ tıklama ile açılan menüsünü görüyorsunuz. Piramitler ise 3x3, 5x5, 7x7, 9x9 olarak aşağıya doğru iniyor ve maliyeti inanılmaz derecede artıyor. Peki ne kadar artıyor maliyet? En ucuza kaçıp demir kullansanız dahi piramitin ilk sırası (yukarıdan aşağıya ve küçükten büyüğe) için 9 blok (81 iron ingot) , ikinci sıra için 25 blok (225 iron ingot), üçüncü sıra için 49 blok (441 iron ingot) ve son sıra için 81 blok (729 iron ingot) kullanmanız gerekecek. Toparlarsak tam fonksiyonlu bir piramiti çalıştırmak için 164 iron blok (1476 iron ingot) kullanmanız gerekiyor. Son seviyede sağladığı Regeneration (sağlığınızı tekrar dolduruyor) özelliği faydalı sayılabilse de etki alanı 37 - 81 kare (en küçük piramit ile en büyük piramit) arasında kaldığı için o kadar işe yaradığı söylenemez. O sebeple Creative mod harici bucak bucak kaçmanızı öneriyorum. Elmas blok kullanılarak yapılmış örnek piramitleri aşağıda görebilirsiniz.

    [​IMG]

    Anvil (Örs)
    [​IMG] [​IMG]

    Enchanting geldiğinden bu yana eklenmesi gerekli olan ekipmanların başında gelen anvil (örs) eşyaları tamir etmek ve isimlendirme şansını sizlere sunuyor. Büyülü aletlerinizi, aletlerin materyalini (Örneğin elmas kılıç tamiri için elmas) veya aynı materyalden aynı alet ile birleştirerek büyülü özelliklerini kaybetmeden tamir edebiliyorsunuz.

    [​IMG]

    Ayrıca tamir edeceğiniz eşyalar aynı özelliğin aynı seviyesine sahipse bir üst seviyede bir eşya elde ediyorsunuz. (Örneğin Smite I özellliği olan 2 kılıcı birleştirirseniz Smite II özelliği olan bir kılıç elde edersiniz.) Ama aynı özelliğin farklı seviyeleri mevcutsa o özellik seviyesi yüksek olanın seviyesinde eşya ortaya çıkar. (Yine aynı örnek gibi bir kılıcınız Smite I ve bir kılıcınız Smite II ise Smite II özelliği kazanır ortaya çıkan kılıç)
    Anvil’in bir diğer özelliği ise yerçekiminden etkileniyor olması. Şayet altında bir blok yoksa aşağıya düşer ve altındaki canlıya hasar verebilir. (Aşağıya düşen anvil’in kendisi de hasar görebilir.) Verdiği hasar (1,5 kalp x Düştüğü mesafe -2 ) şeklinde hesaplanır. Anvil kullanırlarak güzel tuzaklar yapabilmeniz mümkün kısaca.

    Command Block
    [​IMG]

    Command Block, daha çok harita yapımcılarına veya server sahiplerine yardımcı olmak amacıyla eklenmiş bir bloktur. Olayı ise içerisine yazacağınız komutlarını redstone devresinden elektrik aldığı zaman devreye sokar. Survival modda iken bulamazsınız veya craft edemezsiniz. Henüz Creative modda eşya listesinde yer almasa da “/give oyuncu_adı 137” komutu ile bu bloktan getirebilirsiniz. (oyuncu adı yerine sizin adınızı gelecek) Multiplayer serverlarınızda da kullanabilmeniz mümkün ama öncelikle server.properties dosyasından “enable-command-block” satırını “true” yapmanız gerekli. Aksi takdirde bu bloğu kullanamazsınız. Kullanımı genel olarak kolay ama pek çok komutu olduğundan ayrıntılı bilgive kullanımı için ilgili wiki sayfasına danışabilirsiniz.

    [​IMG]

    Item Frame (Eşya Çerçevesi)
    [​IMG] [​IMG]

    Her tür eşyayı ve bloğu içerisine yerleştirebileceğimiz bir çerçeve. Bu çerçeveyi duvarınıza yerleştirdikten sonra çerçeveye yerleştirmek istediğiniz eşyayı elinize alıp çerçeveye sağ tıkladığınızda o eşya çerçevenin içine yerleşiyor. Eşyayı çerçeveye yerleştirdikten sonra sağ tıklayarak 90 derece çevirebilmeniz mümkün. Ayrıca çerçeveye yerleştireceğiniz haritalar, pusulalar ve saatler de normal olarak çalışmaya devam eder.

    [​IMG]

    Item Frame’lerin keyfinize göre pek çok kullanım alanı olabilir. Örneğin sandıkların içerisinde ne olduğu göstermek amaçlı yanı başlarına bunlardan ekleyebilirsiniz. Saati duvarınıza asmak için kullanabilirsiniz. Belirli crafting veya iksir tariflerini göstermek için bile kullanabilirsiniz. Kol veya düğmelerin altına belirtme amaçlı da kullanabilirsiniz. Kullanımı tamamen sizin keyfinize kalmış.

    Flower Pot (Saksı)
    [​IMG] [​IMG]

    Yine dekoratif amaçlı eklenen eşyalardan biri. Tahmin edeceğiniz üzere bitkileri yerleştirmek amacıyla kullanılıyor. Ufak fidanlar, mantarlar, kaktüs, ufak çalıları saksıya yerleştirebilmek mümkün.

    [​IMG]

    Head (Kafa)

    [​IMG]

    Oyuna kafalar eklendi :D:D Artık oyunda dekorasyon amaçlı kullanmak adına İskelet, Wither İskelet, Zombi, Creeper ve standart Steve (İnsan) kafası mevcut. Bu kafaları kask olarak kullanabilmemizde mümkün. Ayrıca Survival modda öldürdüğünüz yaratıkların ufak oranda da olsa kafa düşürebilme olasılıkları artık mevcut. Hatta Wither çağırabilmek için 3 adet Wither İskelet kafası bulmanız şart.

    [​IMG]

    Carrot on a Stick (Havuçlu sopa)
    [​IMG] [​IMG]

    Olayı bindiğiniz domuzları artık bununla yönlendirebiliyorsunuz. Ama domuza bilebilmek için üstünde eyer olması şart. Ayrıca sağ fare tuşu ile domuzunuzun daha hızlı koşmasını da sağlayabiliyorsunuz.Ayrıca domuzlar merdivenlerden ve sarmaşıklardan da tırmanabiliyor. Domuzun depar attıkça havuçtan ufak ufak yemeye başlıyor ve havuç bittiğinde artık sizin kontrolünüzden çıkıyor. Havuç bittiği zaman olta hala elinizde kaldığı içiç ucuna tekrar havuç takarak yolcuğunuza devam edebilirsiniz.

    Bunların dışında değişen pek çok şeyde mevcut. Onlar nedir derseniz;

    + Oyunda artık domuzları çiftleştirmek için havuç, tavukları çiftleştirmek içinse seed (tohum) kullanılıyor.
    + Domuzların üzerine yerleştirdiğimiz eyerler öldürdüğümüz zaman geri alınabiliyor.
    + Havuç ve patates artık köylerde veya Jungle’da doğal olarak bulunabiliyor.
    + Artık köylüler sizin davranışlarınıza olumlu veya olumsuz tepkiler verebiliyor. (Örneğin yumruk atarsanız kızabiliyorlar.)
    + Zombiler, iskeletler ve Zombie Pigman’ler bazen üzerlerinde zırh veya silah ile doğabiliyorlar ve bu silah / zırhlar büyülü olabiliyor.
    + Artık köylüler de zombilere dönüşebiliyor. Zombilerin saldırdıkları köylülerin zombiye dönüşme ihtimali var. Ayrıca zombiye dönüşmüş köylüler (kocaman burundan hemen tanırsınız) tedavi de edilebiliyor. Bunun için köylü üzerinde önce Splash Potion of Weakness sonrasında ise Golden Apple (Altın elma) kullanmanız gerekli.

    [​IMG]

    + Oyuna geceleri daha rahat çevreyi görebilmeniz için gece görüş iksiri (Potion of Night Vision) eklendi. İksirin etkisini görmek için aşağıdaki resimleri inceleyebilirsiniz.

    Normal Görüş:

    [​IMG]

    Gece Görüş İksiri:

    [​IMG]

    +Iron Golem’ler artık slime ve magma cube’lere sadırabiliyor.
    + Grafik ayarları içerisinde V-Sync opsiyonu eklendi.
    + Artık kağıt ve pusula ile artık boş harita yaratabiliyorsunuz. Elinize alıp sağ tıklamadığınız sürece boş kalan bu haritalar arzu ederseniz artık kopyalanabiliyor veya zoom ayarı yapabiliyorsunuz. (Crafting table’da ortaya haritayı yerleştirdikten sonra çevresine 8 adet paper (kağıt) yerleştirdikten sonra bir kademe uzaklaştırma yapabiliyorsunuz. Yakınlaştırma ise henüz mümkün değil)
    + Merdivenler artık köşelerde otomatik olarak biçim değiştiriyor ve köşelerde uygun şekil alıyor.

    [​IMG]

    + Deri zırhlar (Leather Armor) artık istenilen her renge boyanabiliyor. Hatta isterseniz renkleri karıştırma şansınızda mevcut. Ayrıca üzerindeki rengi silmek isterseniz de içi su dolu “Cauldron”a sağ tıklayarak kendi rengine dönüştürebiliyorsunuz.

    [​IMG]

    + Köpeciklerinizin tasmalarını da boyama şansınızda artık mevcut.
    + Wooden Button (Tahta buton) oyuna eklendi. Ayrıca tahta butonlar taş butonların aksine ok ile vurularak aktif hale gelebiliyor.
    + Trapdoor’lar artık blokların sadece alt kısmına değil üst kısmına da yerleştirilebiliyor.
    + Görünmezlik iksiri (Potion of Invisibility) oyuna eklendi. Bu iksir isminizi de görünmez olduğunuz sürece gizliyor. Yalnız elinizdeki eşyalar ve giydiğiniz zırhlar hala görünür kalıyor. Awkward Potion’a “Golden Carrot” eklerseniz gece görüş iksiri, “Fermented Spider Eye” eklerseniz de görünmezlik iksiri yapabiliyorsunuz.
    + F3 ile açılan debug menüsüne bir yeni değer daha eklendi. “The f”. Bu değer baktığınız yönü gösteriyor. 0 değerini direk güney kabul ederek -180 ile 180 arasında değer alıyor.
    + /clear komutu artık belirli eşya ve bloklar için kullanılabiliyor. Örnek: /clear <player> [item] [data]
    + Creative Modda, Nether’a geçişlerde bekleme süresi neredeyse sıfıra indirgenmiş.
    + Yerleştireceğiniz ağaç bloklarının yöne artık oyuncuya göre değil yerleştirdiğiniz bloğa göre belirleniyor.
    + Oyuna bolca ses efekti eklenmiş ve olanlarda değişime uğramış durumda. (Örneğin örümcekler yürürken çok yapışkan değişik bir ses çıkarıyorlar artık :D)
    + “Superflat” dünya yaratma seçeneğine yeni özelleştirmeler eklendi.

    [​IMG]

    + Artık düşman moblar “Hard” zorluk seviyesinde biraz daha korkusuzlar. Canlarından olma pahasına üzerinize atlayabiliyorlar.
    + Serverlar için artık IP gizleme opsiyonu mevcut.
    + Artık redstone repeater kilitleme opsiyonumuz mevcut. Bir redstoen repeater’e yan bakacak şekilde bir başka redstone repeater elektrik aldığında diğerini kilitliyor. Kilitlenen redstone repeater’ın üzerinde kilit simgesi çıkıyor (Bkz: aşağıdaki resim) ve o repeater’ın durumu elektrik gelse veya gelmese de sabit kalıyor. Anlatmak birazcık zor ama aşağıdaki resme bakarak anlayabilirsiniz durumu.

    [​IMG]

    Bunun dışında devasa bir hata düzeltme listesi mevcut ama bildiğiniz üzere o kadarına ben girmiyorum yinede arzu edenler için tam liste İlgili Wiki sayfasında mevcut. Sanırım bu durumda tek denebilecek 1.4 hayırlı olsun.

    Her zaman olduğu gibi ilgili güncellemeyi Download bölümümüzden indirebilirsiniz.

    Kaynak : www.mcbaha.com

    *: Bu yazı Minecraft 1.4 (Çıkış tarihi :24 Ekim 2012) baz alınarak hazırlanmıştır. Yukarıda bahsedilen bilgiler sonraki versiyonlarda değişim gösterebilir. Yeni güncellemelerle eklenen veya değişen durumlar güncelleme notlarında bahsedilecektir.
     
    #1
  2. kutaykkk

    kutaykkk Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    21 Aralık 2012
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    dün 1.4.6 sürümü çıktı ama benim serverlarım 1.4.5 de force update yaptım ve geri dönemiyorum indirme linkide bulamadım yardımcı olur musunuz
     
    #2
  3. mrxa96

    mrxa96 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    20 Mayıs 2012
    Mesaj:
    17
    Alınan Beğeniler:
    0
    aynen onun yeniliklerinide yazarsanız sevinirim :)
     
    #3
  4. akin7454

    akin7454 Demir Döven

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesaj:
    87
    Alınan Beğeniler:
    5
    zırhların boyandığını bilmiyodum demir falanda boyanıyomu boyanıyosa süper
     
    #4
  5. kaanpasa123

    kaanpasa123 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    10
    Alınan Beğeniler:
    0
    Zİrhla derimi boyaniyo :S
     
    #5
  6. CreeperLord

    CreeperLord Kırık Taş Toplayıcı

    Katılım:
    28 Şubat 2012
    Mesaj:
    49
    Alınan Beğeniler:
    8
    Cadılar Bayramı Güncellemesi Alpha'nın. Bu Pretty Scary lütfen karıştırma.
     
    #6
  7. yiğit56

    yiğit56 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    29 Aralık 2012
    Mesaj:
    3
    Alınan Beğeniler:
    0
    sağolun ıron golem yapımı için
     
    #7
  8. SlayerPlayer819

    SlayerPlayer819 Kömür Madencisi

    Katılım:
    30 Aralık 2012
    Mesaj:
    56
    Alınan Beğeniler:
    2
    Zombi domuz adamı unutmuşşsun :surprise: ha bide benden sölemesi CADININ ZAYIF NOKTASI YOKMU :mad:
     
    #8
  9. MountTurk

    MountTurk Elmas Madencisi

    Katılım:
    13 Eylül 2012
    Mesaj:
    303
    Alınan Beğeniler:
    8
    hmm var taş kılıçla öldürceksen işin biraz zor olur ama ben denedim şimdi cadı bi girdi bana azdaha ölüodum kafasına taş kılıçla 2kere vurdum sonra geri zıplayıp okumla havada onun kafasına bi attım geberdi yani ayıf yanı kafası
     
    #9
  10. Builderboy_2412

    Builderboy_2412 Kömür Madencisi

    Katılım:
    16 Aralık 2012
    Mesaj:
    52
    Alınan Beğeniler:
    2
    Köpek tasmalarını nasıl boyuyoruz?



    [​IMG]
     
    #10

Bu Sayfayı Paylaş