Reklam Alanı Ücretlendirmesi

Minecrafttaki Yaşadığım ilginç/korkunç olaylar

'Genel Sohbet/Kafe' forumunda darkosxl2 tarafından 3 Şubat 2013 tarihinde açılan konu

  1. darkosxl2

    darkosxl2 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesaj:
    15
    Alınan Beğeniler:
    2
    Merhaba arkadaşlar Bugün size minecrafttaki kötü ve korkunç anlarımı anlatıcam

    -İlk başta end de dragon avlarken(creative modda)ender dragonun gözü bir beyaz oldu bir siyah oldu bana yaklaşti ve gözüne bakmaya çaliştiğimda simsiyah oldu.:bored:


    -Netherdeyken wither ile karşılaştım ses tamami açıktı(100%)sonra bi çığırdı ardından arkasından zombi domuz çıktı 20-30 civarinda sonra kendimi bi yere kapattım saklanmak için ve ardından cok karanlık oldu mesalem yoktu ve arkama baktığımda aynı enderman ama gözleri beyazdı(Bunu bana biri açıklasın.):bored:

    -Minecrafta herobrine mod yükledim sanırım 1.4.2 ydi(tam emin değilim)sonra herobrine totemini yaptım ve herobrine aktif oldu,Ardından totemden uzaklaştım orda cadı kalesi vardi(adı her neyse öyle diyorlar :D)ondan sonra cadı kalesinin içine girdim ve pistonlar arkamdan kapandi(Ah notch ah !! :D)ardından chestlere gidiyordum ve chestin her 2 tarafında beyaz gözlü yaratıklar vardı(herobrine olabilir olmayabilir) ardından onlara vurmaya çalışınca tnt veya başka bir şey patladi ve öldüm.




    Arkadaşlar bunların bi açıklaması olursa sevinirim.



    NOT : HİÇ BİRİ UYDURMA DEĞİLDİR...
     
    #1
  2. mc074

    mc074 Buğday Çiftçisi

    Katılım:
    25 Ağustos 2012
    Mesaj:
    103
    Alınan Beğeniler:
    24
    herobrine modda eklentiler yapmışlar heraldede o ilk ikisi ama gerçek değil
     
    #2
    mert çukadar bunu beğendi.
  3. scorpionsteve

    scorpionsteve Buğday Çiftçisi

    Katılım:
    30 Aralık 2012
    Mesaj:
    101
    Alınan Beğeniler:
    6
    -Netherdeyken wither ile karşılaştım ses tamami açıktı(100%)sonra bi çığırdı ardından arkasından zombi domuz çıktı 20-30 civarinda sonra kendimi bi yere kapattım saklanmak için ve ardından cok karanlık oldu mesalem yoktu ve arkama baktığımda aynı enderman ama gözleri beyazdı(Bunu bana biri açıklasın.):bored:



    endermanın gözlerini silmişsin :bored: yada bazen oluyo öyle
     
    #3
  4. Parvez

    Parvez Kömür Madencisi

    Katılım:
    12 Ağustos 2012
    Mesaj:
    57
    Alınan Beğeniler:
    15
    Bu ilk 2 si sadece bug dur yani oyun hataları arada bir oluyo öyle düzeliyo sorun yok... ve 3. sünü bilmiyorum :) herobrine nin bir tuzagi evle çakışmış olabilir ve altına yaptın demi ?? :D
     
    #4
  5. Minerkingxx6.

    Minerkingxx6. Zombi Katili

    Katılım:
    11 Kasım 2012
    Mesaj:
    135
    Alınan Beğeniler:
    16
    Herobrine'nin gözleri bana çok şirin geliyor :love:
     
    #5
  6. darkosxl2

    darkosxl2 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesaj:
    15
    Alınan Beğeniler:
    2
    Hepsi gerçek kardeşim çok korktum birde sizle paylaşayım dedim bunları notch'a ileticem ve soracam bunlar ne ?
     
    #6
  7. GameSatys

    GameSatys Kırık Taş Toplayıcı

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesaj:
    42
    Alınan Beğeniler:
    2
    Bug olabilir ilk 2 si gerçekte olabilir.
     
    #7
  8. dogukanpirim

    dogukanpirim Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesaj:
    17
    Alınan Beğeniler:
    27
    Hayal gücün süper.
     
    #8
  9. Minerkingxx6.

    Minerkingxx6. Zombi Katili

    Katılım:
    11 Kasım 2012
    Mesaj:
    135
    Alınan Beğeniler:
    16
    Test etmek için herobrine mod indirdim öle bişi vardı heralde update gelmiş
     
    #9
  10. GameSatys

    GameSatys Kırık Taş Toplayıcı

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesaj:
    42
    Alınan Beğeniler:
    2
    arkadaşlar herobrine alpha 1.6 da kaldırılmıştır boşuna konu acmayın
    herobrine ı görmek istiyorsanız eski sürümleri oynayın yada modunu indirin
     
    #10

Bu Sayfayı Paylaş