Herobrine İlkkez İyi Tarafta Güzel Hikaye

  • Minecraft Gamer Uzayblock Sunucusu ile harika bir uzay deneyimine ne dersiz? Discord sunucumuza gelerek gelişmelerden haberdar olabilir veya arkadaşlar edinip sohbet edebilirsin, buraya tıklayın.

Merlis

Kızıl Taş Mühendisi
29 Kas 2012
294
83
0
17
İstanbul
#1
Steve ve Arkadaşı Alex yolda gidiyordu ve karşılarına aaynen steve ye benzeyen bir şey çıktı sadece
gözü beyazda (arkadaşlar biliyom direk herobrine çıktı demek malca :D )
tanımsız:merhaba
steve:ssen kimsin ve niye gözlerin beyaz?

tanımsız:adım herobrine
steve:peki ya gö...
herobrine:sus lütfen bunu söyleme
alex:neden
herobrine:lütfen susun uzun hikaye sonra anlatırım
alex ve steve:eek:k
steve:bi dakka bi dakka sen niye bana benziyosun
herobrine: (içini çeker)...keşke bende bunu bilseydim
alex ve steve:...............................................

alex ve steve biraz avlanır ve gece olur yaratıklar çıkar ve kasabaya koşarak giderler bir sürü yaratık peşlerine düşer alex elmas kılıcını steve de kırılmazlık alevden çehre ve güç 3 basılmış altın kılıç kullanıyordur alextede aynı enchanting ler basılmıştır ve üzerlerinde aynı zırhlar vardır elmass
zırhlar alex herobrineye zırhlarını çıkartıp verir
herobrine:niye bunu yaptın?
alex:ben böyle iyiyim sen giy
herobrine:teşekkürler ilkkez biri bana ilgi gösteriyo :)
alex:bişey değil :)
steve:eek:ww kaçınnnn
herobrine:bi saniye
heerobrine hemen elini yaratıkların olduğu tarafa uzatır ve tnt diye haykırır ve yaratıkların olduğu
yer havaya uçar ve
alex ve steve:eek:ww adamım bunu nasıl yaptın
herobrine:hani sormuştunuzya niye gözlerin beyaz
steve:eveeet
herobrine:işte ben aslında insan değilim ben bi ruhum notch u tanırsınız onun ölen kardeşiyim
uyandığımda buradaydım herşeyi bende yeni anlıyorum :(
alex ve steve:....vay bee
kasabaya giderler ve alexin evinde kalırlar

geceleyin bir ses psssssssssssssssssss herobrine hemen uyanıp elinden ok atar ve gelenin creeper
olduğunu gördü ve yere barut düştü hemen aldı lazım olabilir diye

ARKADAŞLAR DİĞER HİKAYEMİ DEVAM ETTİRMEK İÇİN BİRİNİN İSTEMESİNİ BEKLİYORUM VE BU HİKAYEMİN DEVAM ETMESİ İÇİNDE İSTEK BEKLİCEM SİZ İSTERSENİZ HERŞEYİ YAPARIM
 

Merlis

Kızıl Taş Mühendisi
29 Kas 2012
294
83
0
17
İstanbul
#7
2 kişi istedi ve devam ediyorum :)

alex ve steve uyandı herobrine biraz uykusuzdu çünkü dün gece creeper öldürdüğünde sağat 3.30 du
herobrine dışarı çıktı farkına varmadan suyu sihirle açtı ve yüzünü yıkadı sonra yüzünü yıkıyınca
olayları hatırlama gücü olduğunu anladı ve herşeyi zihninde canlandırdı
herobrinenin zihninde olup bitenler:
brine:hey kardeşim markuss gel biraz gezelim
markuss:bana lütfen notch de
brine:eek:key notch
markuss:hadi dedğin gibi gezelim
markuss ve brine gezmeye başlarlar ve karşılarına elinde silah olan bir katil çıkar
katil:hey brine ölüceksin!
brine.hey ben sana ne yaptım da beni öldürüceksin kill!
markuss:hey kill niye dedin ona
brine:eek:nu tanıyoru...
SİLAH KİLL'İN ELİNDE PATLAR VE
brine:AAAWCH!
3 DEFA DAHA PATLAR VE BİRİ Bİ GÖZÜNE DİĞERİ DİĞER GÖZÜNE SONUNCUDA KAFASINDA PATLAR
HAYALİN SONUNA GELDİK
herobrine:demek gözlerim böyle kaybolmuş !!! demek önceden adım brine imiş :( bi dakika hero ile brineyi birleştirirsek...
herobrine yapmazmı? ow ne garip bi hikayem varmış benim...ama bu beni mutlu etmiyoooooo!!
steve:hey adamım sakin ol ve neden bağırdığını en başından alex ve bana anlat
herobrine herşeyi anlatır ve
alex:vay beeahh yani gerçekten sen insan değilsin
hero brine:evet öyle ama kendimi in...
steve:devam ettireyim insan gibi hissediyorum
hero brine:hey bunu bulmak çok kolaydı!
alex:hey dostum sanırım sende insansın çünkü insanlar böyle cilve yapar
hero brine: :D
alex: :D
steve: :D
akşamleyin hep beraber madene inerler
hero brine:hey çocuklar işiniz kolay :)
alex ve steve:aynen öyle :)
hero brine alexin ona verdiği zırhlara sihirle en güzel büyüleri basar ve alexe geri verir sonra steveninkinede aynısını yapar
alex ve steve:vay be adamım bu süper a...
hero brine:şimdide ben devam ettireyim ama sen ne olacaksın merak etme ben şimdi kendimede zırh yaptım
der hero brine ve yine zırh yapar kendine ve en güzel büyüleri basıp giyer (işin şaşırılcak yeri bunları salisesinde yapmıştır)
sonra hiçbirşey farketmezler ve herobrine ve hepsi gülerler herobrinenin yaptığı espri için ve
alex:ama bi dakka sen nasıl hemen o zırhları yapıp giydin
steve:evet nasıl?
hero brine:özel güçlerimden dolayı olabilirmi?
hep bir ağızdan: :D :D :D :D :D :D

DEVAMI İSTEK GELİRSE GELCEK AMA BU GÜN İSTEK GELİRSE KABUL ETMEYECEĞİM ÇÜNKÜ ÇOK YORULDUM ÜZGÜNÜM
 

mertsell

Kırık Taş Toplayıcı
29 Haz 2012
31
1
0
33
#9
devam et herobrineden azcık korkuyodum ama bu hikaye sayesinde hem onun için üzüldüm hemde korkmuyorum :D çok tatlı gibi geldi devam et lütfennnnn bide bu seri çok çabuk bitmesin en az 30 bölüm yap haa bide biraz daha uzun olsun
devammm eettttt
 
Beğeniler: M_E-R_L-İ_S