Skript Oyuncuyu Takip Eden Ayarlanabilir Zalım Zombi Modeli! v2.0

BOMBERC4

Kırık Taş Toplayıcı
17 Tem 2014
30
1
905
27
#1


Evet Bu Gün Karşınıza Zombi Takip, Bir Nevi Oyuncu Takip

Skript'i İle Çıkmış Bulunmaktayım. Öncelikle Bana
Bu Fikri Aşılayan İsmini Unuttuğum Çocuğa
Buradan TEŞEKKÜR'lerimi İletiyorum.

Zalım Zombi'nin Hangi Oyuncuyu Takip Etmesini

İstiyorsanız "/Takip Oyuncu" Komutunu
Kullanmanız Dâhilinde Oyuncu Yanında Zombi
Doğar. Bu Zombi Oyuncuyu Oyundan Çıkana
Kadar Takip Eder ve Asla Öldürülemez. Oyuncuyu
Takip Eden Zalım Zombi Var İse Oyuncu Işınlanamamakta.
Her Hangi Bir Oyuncuyu En Fazla 1 Zalım Zombi Takip
Edebilmektedir, Takip Ettirmeye Çalışırsanız Hata Mesajı
Karşınıza Çıkmaktadır. Oyuncu Oyundan Çıktığı Zaman
Takip Eden Zalım Zombi Yok Olur ve Oyuncu Oyuna Girdiğinde
Tekrardan Her Yere Işınlanabilir Duruma Gelir ve Etrafında
Duman Efektleri Bir Süreliğine Oyuncuyu Sarar.

Gerekli Yetki: Taiizor.Canavarı


Kod:
options:
    Yetki: Taiizor.Canavarı #"Taiizor Canavarı"'nı Çağırmak İçin Gerekli Yetki
    YetkiMesajı: &cTaiizor'un Canavarı'nı Çağırmak Için Yetkiniz Yok! #Yetkisiz Birisi "/Takip" Komutunu Kullandığında Çıkacak Mesaj
    Kullanım: &b&lKullanım&c&l: &6&l/&a&lTakip &d&l<Oyuncu> #"Takip" Komutu Kullanıldığında Çıkacak Mesaj
    DoğduMesajı: %{DoğanAdı}% &a&lBaşarıyla &6&l%arg% &a&lYanında Doğdu&c&l! #"Taiizor Canavarı" Doğurulduğunda Çıkacak Mesaj
    BilgiMesajı: &c&l     Artık Seni %{DoğanAdı}% &c&lTakip Ediyor&4&l!
    IşınlanamamaMesajı1: %{DoğanAdı}% &c&lOlduğundan Işınlanamazsınız&4&l! #Eğer Oyuncuyu "Taiizor Canavarı" Takip Ediyor İse Işınlanamama Mesajı1
    IşınlanamamaMesajı2: &7&l   Eğer Oyundan Çıkarsanız Sorun Hallolur! #Eğer Oyuncuyu "Taiizor Canavarı" Takip Ediyor İse Işınlanamama Mesajı2
    HataMesajı: &3&l%arg% %{DoğanAdı}% &7&lTarafından Takip Ediliyor&4&l!
    Doğan: Zombie #"Taiizor Canavarı"'nın Tipine Karşılık Gelen İngilizce Karşılığı
    DoğanAdı: &b&lTaiizor Canavarı #"Taiizor Canavarı"'nın Adı
    DoğanınHızı: 1 #Doğacak Olan "Taiizor Canavarı"'nın Oyuncuyu Takip Ederkenki Hızı
    TakipAlanı: 15 #Eğer "Taiizor Canavarı" Oyuncudan 15
    KontrolAlanı: 30 #Oyuncu Çıktığında Yanında "Taiizor Canavarı" Var Mı Diye Kontrol Edilecek Alan Genişliği
    Vurabilme: Kapalı #Eğer "Taiizor Canavarı"'nın Oyunculara Vurmasını İstiyorsanız Açık, Vurmamasını İstiyorsanız Kapalı Yazın
    ZırhTipi: Gold #"Taiizor Canavarı"'nın Üstünde Giyili Olduğu Zırhın Maddesinin İngilizce Karşılığı
    SilahTipi: Diamond Axe #"Taiizor Canavarı"'nın Elinde Giyili Olduğu Silahın İngilizce Karşılığı

on load:
    set {DoğanAdı} to "{@DoğanAdı}"
    set {Vurabilme} to "{@Vurabilme}"

command /Takip [<offlineplayer>]:
    permission: {@Yetki}
    permission message: {@YetkiMesajı}
    trigger:
        arg is set:
            if {takipediliyor.%arg%} is not set:
                set {ışınlanamaz.%arg%} to true
                set {takipediliyor.%arg%} to true
                send "{@DoğduMesajı}" to executor
                send "{@BilgiMesajı}" to arg
                spawn 1 {@Doğan} at arg's location
                set the name of the spawned {@Doğan} to "{@DoğanAdı}"
                equip spawned {@Doğan} with all {@ZırhTipi} Armor
                set spawned {@Doğan}'s tool to {@SilahTipi}
                while arg is online:
                    wait 6 tick
                    if distance between arg and last spawned entity is less than {@TakipAlanı}:
                        make last spawned entity pathfind to arg with speed {@DoğanınHızı}
                    else if distance between arg and last spawned entity is bigger than {@TakipAlanı}:
                        teleport last spawned entity to arg
                    wait 3 tick
            else:
                send "{@HataMesajı}" to executor
        else:
            send "{@Kullanım}" to executor

on damage:
    "%victim's name%" is "{@DoğanAdı}":
        cancel event
    if "%attacker's name%" is "{@DoğanAdı}":
        if {Vurabilme} is not "Açık":
            cancel event

on teleport:
    {ışınlanamaz.%player%} is set
    cancel event
    message "{@IşınlanamamaMesajı1}"
    message "{@IşınlanamamaMesajı2}"

on quit:
    delete {ışınlanamaz.%player%}
    delete {takipediliyor.%player%}
    loop entities in radius {@KontrolAlanı} around player:
        if "%loop-entity's name%" is "{@DoğanAdı}":
            delete loop-entity
            set {zombican.%player%} to location of the loop-entity

on join:
    if {zombican.%player%} is set:
        delete {zombican.%player%}
        loop 5 times:
            show 100 Cloud particles at player offset by 1, 1, 1
            show 300 Cloud particles at player offset by -1, 0, -1
            show 300 Cloud particles at player offset by 1, 0, -1
            show 300 Cloud particles at player offset by -1, 0, 1
            show 100 Cloud particles at player offset by 0, 1, 0
            show 100 Cloud particles at player offset by -1, 1, -1
            show 100 Cloud particles at player offset by 1, 1, -1
            show 100 Cloud particles at player offset by -1, 1, 1
            show 300 Cloud particles at player offset by 0, 0, 0
            wait 5 tick

HasteBin Olarak Paylaşılan Açık Kod:
Bana Tıklarmısın Bremın!


İşte Görüyorsunuz, Anlatmama Gerek Yok Görüyorsunuz;







 
Son düzenleme: